Grüsse aus der Südpfalz
13.02.2012 21:56
Uiiiiiiii Pfälzer-Treff in der Mamacommunity
Da mach ich mit
Willkommen aus der Nähe von Kaiserslautern
Da mach ich mit
Willkommen aus der Nähe von Kaiserslautern
13.02.2012 21:58
gnobend an alle
.
ich kumm ach aus der Palz... Kreis DÜW
.
ich kumm ach aus der Palz... Kreis DÜW
13.02.2012 21:59
Zitat von Pusteblume13:
gnobend an alle
.
ich kumm ach aus der Palz... Kreis DÜW
Ich ach
13.02.2012 22:01
Zitat von mia2011:
Zitat von Pusteblume13:
gnobend an alle
.
ich kumm ach aus der Palz... Kreis DÜW
Ich ach![]()
echt jetz... des is jo mol hammer....
Was fer richtung kumsche?
13.02.2012 22:02
Zitat von Pusteblume13:
Zitat von mia2011:
Zitat von Pusteblume13:
gnobend an alle
.
ich kumm ach aus der Palz... Kreis DÜW
Ich ach![]()
echt jetz... des is jo mol hammer....Was fer richtung kumsche?
ich eigendlich ah
13.02.2012 22:03
Zitat von Pusteblume13:
Kennen ihr all pälzisch?
naderlich!
13.02.2012 22:04
Ihr liewwe Leit des is jo super
Do kenne ma so quatsche wie uns die gusch gewachse ist
Do kenne ma so quatsche wie uns die gusch gewachse ist
13.02.2012 22:05
ehr liewe leit un kerwe gäschd..
die vum kreis düw.. wo kumme nern genau her?
die vum kreis düw.. wo kumme nern genau her?
13.02.2012 22:06
ajo kennen mir pälzisch
also ich komm aus der Nähe von Maxdorf, ist eigentlich RP Kreis, aber da ich in Düw geboren bin und in Friedelsheim aufgewachsen kenn ich nur Kreis DÜw
und wie alt seit ihr alle?und hibbelt ihr oder was bringt euch hier her?
find ich echt super en pälzische Thread
also ich komm aus der Nähe von Maxdorf, ist eigentlich RP Kreis, aber da ich in Düw geboren bin und in Friedelsheim aufgewachsen kenn ich nur Kreis DÜw
und wie alt seit ihr alle?und hibbelt ihr oder was bringt euch hier her?
find ich echt super en pälzische Thread
13.02.2012 22:07
Zitat von NickySilas:
ehr liewe leit un kerwe gäschd..![]()
die vum kreis düw.. wo kumme nern genau her?
Genau
.
Also wenn ich eh 20 Minute fahr bin ich in därkem
13.02.2012 22:09
Ich wäre defor wenn jeder mol bisje was über sich sache dut, was dun ihr devun halte?
13.02.2012 22:09
Zitat von NickySilas:
Zitat von Pusteblume13:
Kennen ihr all pälzisch?
naderlich!
ajooo, die annere user denke mir sin dappisch
- Dieses Thema wurde 2 mal gemerkt




